That the way..

helt enkelt !

kvällen igåt blev bra ! det vart mat, skratt & lekar. farliga lekar tycker jag, det som sas io rummet , stannade där, visst ?! bra kväll, som de kommer mer detaljer om senare.

idag har jag pluggat hela tiden utan en timma då jag & mamma va på a6. hittade skor. två denna helgen. duktigt Ida, det hör ju till saker att han hatar kolla på skor. det finns ju ändå aldrig min storlek i dom skorna jag vill ha. men igår&idag, fanns de faktist :) det var ett par ida skor och ett par "kan bli " idas stil skor HAHA får se hut mycket dom används faktist.

Nu hinner jag inte skriva mer. ska åka till familjen annér och sova där. Annér själv kommer senare, han har varit på öland och vunnit med 2-1 så nu vet ni de också haha .
lovar  jag ska skriva mer om helgen när jag hinner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0