Du vet älsklingstina

:)

Martina Beckman (ej backman) har idag förgyllt min dag. I och med provet på onsdag som jag inte behöver nämna för alla vet hmm.. så skulle den lediga dagen endast spenderas med plugg. kul liksom. NEJ, så därför frågade jag min kompanjon tina, om hon ville plugga med mig. nytta med nöje har aldrig varit fel ? hmm tänker ni, två tjejer sitta och pugga tillsammans på något de verkligen inte bryr sig om egentligen, funkar det? helt klart, att plugga tillsammans är helt klart underskattat. jag har nog lärt mig mer idag än vad jag gjort alla andra dagar när jag försökt att få in allt med efterfrågan och utbud hit och dit. VÄRT ! prat+plugg+skratt+mat/fika, sjukt värt. och deffenitivt nytta med nöje ! :D

Gjorde även test på e&u. 50/70, haha hade inte pluggat någonting såvisst, helt okej ! tss. inte helt okej dock att jag inte hade några nycklar med mig så jag va utelåst. inte kul..MEN så äre tur att bengan bor husen bort så kan hälsa på där. blev som alltid "mycket snack en kopp te" som hon själv skulle sagt.

Mycket bra studiedag, nu måste jag dock tillbaka till pluggandet.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Tina

hihi, bästa oss på att plugga tillsammans :D du är bra Ida <3

2009-04-20 @ 19:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0