Du vet att älska torsdagar

dåliga torsdagar
har blivit bästa torsdagar !  :)

För ett tag sen, eller efter jul. så fick vi nya scheman. 8-16 på tordagar var en katastrof för OPS2D! Dessutom vare bara sovlektioner hela dagen. tungt ! nu, har vi haft långlektionen på morgonen klart ( bara en nästa vecka, varför ?! aja men ska inte klaga) så så börjar vi typ elva. sen har vi eget arbete i medisinsk grundkurs och slutar däröfr typ 13.20 eller nått. vet inte exakt. erkänn fint ?! idag var även sociala omsorgen kortare än vanligt, så slutade 12.30. dagen idag var alltså mellan 10.55-12.30. hur fint äre inte ? :) gjorde ingenting, matten gick vi igenom provet&omsorgen, som sagt vi fick gå. tänk om alla dagar var så, hade varit redigt värt ! :D

Ikväll ska jag göra en sak.
Jag vet inte om jag kan skriva det här eller inte, så jag låter bli. men kankse kankse, får ni reda på det senare. eller jo, det ska ni, för då äre ingen hemlis längre ! : ) Men vet ju inte vem som läser bloggen liksom..
Nu, måste jag nog plugga en stund innan.
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0