Du vet engelskanationella

ojojoj..

Detta kommer icke sluta lyckligt. Om jag får godkänt på nationella engelska B, så ska jag .. ja vene, men den dagen blir troligtvis min lyckodag. skulle läsa igenom det tills idag, typ någon förberedelsesak. jag fattade ingenting. okej, jag la inte ner så jätte mycket tid för att fatta det heller, men när jag väl gjorde det. nepp, ingenting fastnade. så, idag på lektionen när vi skulle diskutera detta häfte, var jag emd tessi. som inte heller hade läst jätte nogrannt. BRA ! såhär gick det ungefär:

Tessi:  it's about how they cut girls and boy apart..ehh..I mean seperate...
---
Tessi:
What is wage?
Wendel: hmm, vagel?
--
Tessi:
It's about women and men's..
Wendel: mens ?!
Tessi: yes, it's red..

jaa, ni förstår ju själva. men, jag önskar mig all lycka till detta. en vecka kvar, suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0