Du vet GOOOOOOOOOOOOOOOOSCH !

alltså jag
finner inga ord.

Detta blogginlägg vill jag varna för fjortis-varning! MEN JAG DÖÖÖÖÖÖR ! Filmen var så jääääfla bra, jag satt nog om log 90% av filmen, skrattade 5% och resten lipade jag på. zac är min man ! jag finner faktist inga fel med detta man ! egentligen är han kankse inte man, eller 23 år, är man man då ? hmmm . men iaf, SE DEN ! kankse inte ifall du är kille och älskar action, men annars. PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS !! :D

Södra vann också, 1-0 och de spelade redigt bra ! det sas att de skulle vara en pampig invigning av de nya taket. HAHAHAHA , säger jag bara. det var typ 30 ballonger som släpptes rakt upp i luften . ahahha, men men.. !

PUSS PÅ LÖRDAGEN, PUSS PÅ...ja ni vet :)



Det får bli kärlekskategorin på detta.
hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0