Du vet heelt tom

eller aa..tommare än vanligt.

Men efter två prov och en debatt kankse man inte kan vara annat? Äre någon mer än jag som tyckte att det var tråååkigaste ämnet någonsin att skriva om? Tänkte innan att det är väl helt okej, men allvarligt. nej inte kul INTE kul..
Men nu äre bara tre nationella kvar. Jonna sa tt de sista var 12 maj så jag längtar till kvällen den 12 maj :)

SEN längtar jag också till 30 MAJ ! rixfmfestival kommer igen ! :D öööverlycklig, kan man vara annat liksom? inga artister kommit upp än, men jag hoppas såklart på ola ;) hahaha , och några mer med humor. inte inteinteinteinte BWO, snälla rixfm !
Tog nytt pass idag också. inget vidare med tankte p åatt jag såg up som en som var emd i förintelselägret eller nått. jag vet man ska inte skoja om det, och det gör jag inte heller. det är faktist helt sant. men de är ju inte så många sm ska se det, som tur är.. hahaha...
Var ute & gick med mamma också. Pratade om en, som tydligen hade blivit singel nyss.
- vadå är hon inte tillsammans med sin kille längre?
- nää hon är solo nu..
hahaa lite kul tycker jag. inte att man blir singel/solo utan att man kallar det solo.. ah ni fattar :P

Nu ska jag ge datan till min bror. jag är ju trotsallt världens bästa syster. hahaha.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0