Du vet liiite stressigt

men bara lite.

Jag vet inte vad det är med mig. när jag har tusen saker att göra, så gör jag inget! Imon har vi:
- nationella
- debatt på samhällen
- msk prov

Idag ska detta göras:
- skolan till fem.
-möte med innebandyn om hur de blir nästa sägong

jag har inte pluggat nått i helgen. det är inte likt mig. hade detta varit för typ ett år en hade jag varit som en stressa iller och suttit hela helgen och ädå varit stressad.
Okej, så jag har lite dåligt samvete. Bara för det så gick jag upp tidigare idag på självaste sovmorgonen för att plugga. Om de gick bra.. det ser ni ju själva.
Dock har jag skrivit frågor, nu ska jag bara svara på dem också. när jag har tid..inte bra, INTE bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0