Du vet småplock

:)

Körlektionen gick bra. Det är mycket att tänka på i staden, men jag tyckte jag skötte mig fint. var ju trotsallt inte första gången jag körde där, höhö.
Efter det träffade jag tina som satt och gjorde test-teoriprov. nästan godkänd jag är impad ! HEJAHEJA ! sen åkte vi hem till henne, gjorde mat och åt jääätte gott!
Frida undrade om vi hänkade äventyr till taberg. lite tveksamt till en början men sen vaför inte liksom ? HAHA offer offer, men det var en trevlig busstur, och shit. dock jäfla dött däråt.

Nu äre en tränining som väntar. känns reedigt meningslöst att åka ner. MEn har en förhoppningsvis trevlig ladiesnight att se fram emot sen med hockey och film :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0