Du vet SOL

det första jag
prioriterar :)

När solen skiner och himelen är blå har jag ingen lust att plugga. speciellt inte när jag varit och tränat, så är jag extra värd lite sol tycker jag : ) Fick med mig Tina&Tilda på medelpass idag. Inte vilket som helst, melodifestival! WOHO överraskning att de var de, tur för mig kankse. då tyckte de inte att e var för surt ;) 
Träningen var iad behövd. hade dragit is oss blåbärspaj, vanlijsås och smoothie på claras innan. Malin&oliwer kom även dit. massor av skratt, behövligt ! : )

SÅ till saken, när jag kom hem. direkt plugg tänkte jag. sen njaaa, jag kan ju ias läsa engelskan när jag steker lite. var ju tvungen att testa nya bikinin också. :) så bytte om, en liten stund tänkte jag, engelska texten handlade om mig att jag låg på en strand och så kom det en...ne just de det var mina drömmar de ja..mm jag SOMNADE ! tro ingen väcker mig heller. 45 minuter senare vaknar jag upp. Skönt vare, men nu måste jag sätta fart !

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0