Du vet vår-regn

exakt.

Bara för att det luktar vår ute nu när de regnar så äre okej. annars äre redigt surt !  Var iaf ute & gick i detta vädret. jag vet, bra timing. Bårarpsrundan med Annér : ) Det vart trevligt :)
 
Nu väntar jag på min bror att han ska kolla hem från träningen. Lycko han som får träna i regn liksom. Då måste jag stänga av datan, efter som pappa tagit med sig musen till jobbet. höhöh, ne de är bara syster som blivit tillsagd att gömma den :) HAHA !
Ikväll blire kalas hos farmor&farfar, inge vidare, men det är sånt man får ta !
Hoppas att ni får fint ikväll, och att ni alla håller tummarna för hv..

Kommentarer
Postat av: Annér

Det va trevligt :) skulle dock varit bättre utan regn ;)

2009-04-08 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0