Jag vill inte !

uuuuusch.

Jag vill inte sitta i domän råd, jag vill inte ha tre timmars håltimma varje tisdag, jag vill inte gå till 16.45 varje tisdag. Jag vill inte faktiskt.
Jag blev lottad till domön rådet. Ingen ville och då ska JAAAAG ha oturen att bli. Mia blev också, så vart ju inte själv men iallafall.
Håltimmarna ska man kunna överleva. Med sofie&röjens till min hjälp så ska det gå finfint ! Idag gick vi runt munken tex, så hade man dagen motion klar , det är bra ! Sofie älskade att vi tvingade med henne haha , men du ångrar dig inte eller hur ? ;)

När jag kom hem. Var jag på dåligt humör på grund av allt detta jag villl inte sakerna. Sen hade jag motvind på väg hem vilket inte gjorde saken bättre. Hittade dock en lapp i mitt rum som inte kunde få mig på någon annat humör är glad. Jag bara ler, det pirrar i magen och jag älskar, verkligen älskar den känslan. (:

Nu är de snart fotboll, dam fotboll. Så det får de bli ikväll, tillsammans med en kopp te. Värt !
Ha en bra kväll !

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fick dig på bra humör? :D

2009-08-25 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0