BILDER

Håll i er ! ;)


Jag berättade om att vi var barnvakt för våra kära kusiner. Detta är närjag tog Sebbe i vagn och traskade iväg till lekparken kl 10 en söndag. Som ni ser är han forserumIFs framtid ;) haha . sööööt !


Filip och Fredrik på Ullared.



Adam har sovit är en hel del. Och att se fina lappar på morgonen är inte helt fel. Det känns bra att jag verkar se ut som en ängel fastän jag är svullen på morgonen, haha !
Adam, puuuuuuuuuuuuss !! <3


Hittade denna boken i skolan. Frågan är bara VARFÖR?! vrför har man en ordbok med bara baklänges ord ? hahahha .. dessutom fattade vi inte hur man slog upp ord i det, slöseri !
På tal om ED, min BROR har fått julkort från dem, men inte jag som går där? är inte det lustigt om nått?!


 
Det var fest hos Emil förra helgen i shitlake. En kul kväll som började hos röjens med en äkta tjej-förfest! Hög musik, mycket sång/skrik och skratt. Sen gick vi i den mörka skogen och hem igen vid tre. Var sjuk hela veckan i skolan pga av det haha!
Matchen dagen efter var inte kul, men vi vann och jag gjorde mål. Haha, allt går bara man vill !


Det kändes att det var sista veckan innan lovet i skolan. Det var dock ganska mycket, 2 redovisningar och 2 inlämningar på mån-ons. Haha, en chock för oss i OPS3D efter att inte haft överdrivet mycket innan haha . På bilden ser ni resultatet . Tessi målade det i mitt religionsblock och med lite humor och en helt del trötta hjärnor, kan det bli riktigt roligt hahahahahhaa ... !

Ni får nöja er med det. haha !
Ha det bra sålänge !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0