Du vet gårdagskvällen

mums!

Maten på 8glas var verkligen guld värt ! tog dock evigeter innan den kom in så den fick alex att skrika:
MEN VA FAN ÄT VÅR MAT ?! okej , inte skrika, jag överdrev lite.. hahah . iaf den var god , och efterrätten likaså. Trevligt sällskap, mycket skratt och intressanta samtalsämnen.
Nea tyckte jag kom poå bästa idén med hur smålandslaget egentligen bör utses. den som vinner dm såklart ! bästa laget i småland ? bra, och nea ska genomföra detta när hon har praktik eller når hon börjar jobba på smålndsinnebany. haha , något  den stilen.

Efter blev väl inte fullt så lyckat som vi hoppas på. men jag tycker det var trevligt, och det vart mycket skratt :)  . På 2sanning&1lögn var straffet att man skulle ha nästa träff hemma hos sig. så nästa gång ser vi fram emot att ara i taberg.
becka : yeees nära hem !! haha !

Nu sitter jag och äter frulle framför datan. varför?! tänker ni säkert. jo, som ni kankse förstår så missade jag mitt kära melodifestival igår och hade sett fram emot att kolla på reprisen idag. va är de då man läser i tidningen. repirisen är imon, ÄRLIGT ?! har det någonstn varit repris på mello någon gång på en MÅNDAG ?! jag blev lack, så nu hoppas jag verkligen att det finns på svt.se. min bror trodde det så jag får lita på honom helt enkelt.


lev väl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0