Du vet godismonster

BAD !

Jag hade ett tag ett löfte med mig själv att bara äta godis på helgerna. Det har säkert många av er också. Men visst är man vääärldsbäst på att hitta på ursäkter? Igår var de meh, vi ska ju faktist kolla på film, idag är det meh, jag måste ju äta upp de så att de inte blir för gammalt?! helt självklara saker egentligen, men räknas de till orsaker att få äta? hmm..
Nästa vecka blir ännu mer intressant, då även Röjens ska tillträda detta förbud mot godis, och för henne- hennes älskade malters ( hmm stavning ?! ) jag hejar på dig, det ska bli spännande ;)

Så,
nu när jag sitter här och myser med mitt godis, så taggar jag även för träningen ikväll. not. men imon förmiddag äre ju skol-lags matchen så får väl gå dit för att försöka få lite självförtroende eller nått i den stilen. ska även snacka med frida om lördagens planering...mmm wuuunderbaar :D höhö..

Funderar på att sätta på en film, för då blir ju orsaken till godiset ännu en. meh, film+godis=MÅSTE ! (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte hur jag ska klara mig utan mina MALTESERS ! men de ska gå! får ju äta dom på fredagar och lördagar :D WOHO

2009-02-19 @ 17:33:44
Postat av: M

Godis är ju liiivet :D <33

2009-02-19 @ 22:09:52
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0