Du vet huvudvärk

bläk.

Måndagar är alltid jobbiga och kommer nog alltid så vara. Men en måndag efter ett lov är tyngre, speciellt eftersom de inte blev så som man förväntade sig. men det är bara att kämpa på.

Idrotten på racketcentrum var dock en upplevelse. Jag är ingen talang i detta om man säger så. Bollen ( eller va kallas de ?! ) träffar lite här och var på racket ( heter DETTA så ens?! hahahah .. ) om man ens träffar över huvudet taget. jag och tina blev iallafall nääästan herre på täppan som vår idrottslärare kallade det för. vi blev snagna i sista matchen av läraren själv. typiskt !

Skollaget träning efter skolan också. Börjar faktist se bra ut nu. vi får nog till & med ihop till ett lag, haha ! På fredag är de kvartsfinal i skol-sm i idrottshuset, roligtvis mot halv pixbo. hahahaha , heja ed ! xD

Sitter just nu med mitt arbete till sociala omsorgen. är en massa framöver, så likabra att få det överstökat. dock känns de som att jag skivier samma saker hela tiden. I-landsproblem? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0