Du vet kalas

hurra !

Fast egentligen fyller inte bror förrens på måndag, men kalaset ska vara idag :) hela "tjocka" släkten kommer hit. är ju inte så många hmm 14 st tror jag vi blir haha men iallafall :P en mår en förra året, EMIL :D

Gårdagskvällen var som sagt inget att hurra för. dock tror jag att den va värd. min förkylning behövde nog vila ett tag. bara ligga hemma & ta de lugnt : )
Grattis till flickorna som gick upp i ettan igår :D:D:D !! ni är väääärda de !

Idag förutom kalaset då, då äre ju fotbols derby i tipshallen. södra- hff. har alltid varit kul & kolla på , blir nog också idag. heja heja gröna, riiight malin ; ) jag, far, farbor & annér blir de, sen äre hem & fetta i sig kalas mat. muuums :D !

Kommentarer
Postat av: M

en gång lila alltid lila !!



(haha , nej heja södra!)

2009-02-08 @ 01:39:56
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0