Du vet kort-tisdagen

kortisdagen eller kort-tisdagen
hmm...

Idag vart de ju syo-dagen på ed , om någon lyckats att missa detta ? har ju typ stått i tidningen och varit med på nyheterna och allt. MYCKET posetivt vart de ju haha.
1. sovmorgon
2. sluta en timma tidigare
3. gratis godis, pennor m.m
4. lite info om olika högskoleutbildningar ( jag vet, det var för treorna men eftersom induviduella valen ska göras nu var de gott att få lite info) har btw kommit på att jag ska läsa vidare till sjuksköterska t.ex..

MEN jag har en lite negativt också. heter de inte syo- dagen ? våran syo stod och pratade med sina kollegor och hade alltså inga andra elever runt sig som undrade saker. jag hade en fråga om ind.valen och gick fram..
- ne tyvärr jag hinner inte, får ta de imon ..

IMON ?! ska man inte få fråga grågor till sin syo på en syo-dag ??! okeeeeej...men som sagt, mycket bra emd dagen ! :)

träffade malin på bussen, en mycket trevlig stud :) hon var ju btw med på nyheterna , haha tuffing ! och bara för de ska jag med rösta på jonatan på lördag bara för att jag pratat med han en gång hahahhaa... !!
nu gör jag inget särskillt ska nog sova tidigt ikväll. dock sitter jag är och halt gråt i halsen. så sjukt fint , lilla människan sjunger ! och hon ska vara med i mello hon med.. mm puss !



 älskar sången och blir ju inte direkt värre men hennes röst ! :)


godnatt  :)

Kommentarer
Postat av: M

weei, :D

heja jonathan :D

2009-02-03 @ 21:31:26
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0