Du vet ne ja vet inte

jag vet inte
vad jag skulle skiva, haha .

Idag känns de som att jag gjort massvis samtidigt som jag inte gjort någonting . Började kankse ganska segt men melodifestivalen och att bara va de lugnt. efter maten pluggade jag in lite bilmärken eftersom pappa enivsas med att jag skulle läst på dom tills nästa gång vi körde - annars ingen körning. suck ! Men, det gick helt okej,

Detta medförde att det blev en övningskörning. Öva parkering uppe på A6 och lite stadskörning. mycket bra. Mitt tålamod tog till slut och jag & pappa böev överrens om att de var bra för idag. haha , sånt är livet !

När jag kom hem bestämde jag med malin att åka ner & kolla handboll. jag liksom offrade mig haha , nej inte för malin för hennes träffas jag massa gärna, men handbollen.
- nej ida, det blir nog en rolig match, 91-92 killar ;)
haha suuuure, matchen slutade typ 21-41 till borta laget, inte så spännande faktist. men iaf :)

Hemma väntade sammhällsupgiften att gå igenom, helt glömt bort. har inte orkat börja, får göra de innnan jag går och lägger mig. Jag & tessi har egen lektion imon också . lycka till till oss !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0