Du vet pannkaks- smet

på som en sol
ner som en pannkaka ?

Känslor är en lustig grej. De kan beskriva lycka, sorg, glädje, olustighet men framgör allt, kärlek. det är den mest kompicerade känslan. lika snabbt som den dyker upp, kan den försvinna. för vissa håller den livet ut, och för vissa några underbara månader. det finns ingenting att göra åt, de bara finns där.

Jag hatar det. Men jag vet att andra känslor kommer att finnas. och jag vet att den lyckliga känslan av kärlek kommer finns för någon annan någongång.  Inte imon, inte nästa vecka, inte denna månaden. Men innan jag dör.

- mamma jag är varm.
- nej älskling, du är iskall.
- jag håller nog på att dö
- nej, man kan inte dö av brustet hjärta.

-En speciell plats i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: M

2009-02-15 @ 22:19:28
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: M

Gumman! Du är värd så mycket bättre, jag lider verkligen med dig just nu.. Men jag vet att du kommer hitta så mycket bättre ! Och jag finns här för dig hela tiden och jag ska göra allt jag kan och allt du låter mig göra för att få dig att må bra !

Du är den finaste människa jag känner ! <3

glöm aldrig det.

2009-02-15 @ 22:21:37
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0