Du vet suuuperED !

PUSS !

Alltå tagget inför matchen var sådär måste jag erkänna. ingen trodde väl direkt på att vi skulle ha en chans och alla trodde på 5 noll efter typ några minuter ? fel fel fel matchen slutade bara 5-1 till huluäng eller va de hette. det ända som egentligen vara något säga var att halva laget var pixbo spelare och några av dem landslagspelare. Här kommer vi med vårat lag. Inte tränat tillsammans en enda träning och kan knappt inte varandras namn. efter två perioder: 0-1. ERKÄNN BRA ?! alla var vi nog lite halvt imponerade av oss själva. tyvärr rann det iväg i sista , troligen för att de var typ 20 spelare och vi 13, men visst ska man inte säga annat än att de var ruskigt snabba och bra. det har de ju alltid varit !
Hejaklacken var på plats, och de var tack vare detta som , jag IDA WENDEL gjorde det enda målet. är lite stolt över detta faktist , haha . inte de snyggaste men alla mål räknas ?! ;)

Efter matchen tog vi en lååång dusch och fixade oss. gick sedan till napoelon och åt och fikade. Hade intervjuen jag skrev om innan och pratade loss redigt ordentligt, :)
Jag skulle vilja ha en bög-kompis. Ärligare människor är nog svårt att hitta. att kunna sitta och prata med tjejer som man aldrig träffat förut ( okej, han känner röjens men iaf ) om allt mellan himmet till jord är inte dåligt. Det var en super kul stund, och jag tror minsann vi kommer att ha en bra hjälp till vår redovisning ! : )

Om en stund ska jag till tessi för att äta mat. Vi två, röjens och frida ska ikväll vara smakprovare. Helt enkelt äta mat och sedan säga vad vi tycker. mat är ju aldrig fel, inte heller sällskapet ! :) så lär bli en bra kväll , hoppas ni kommer ha en lika bra ! : )

Kommentarer
Postat av: Hansen

HAha KLACKEN finns alltid på plats :D

Alla mål räknas Wendel och att sätta dom på första målvakten i u-19 är allt utan fy skam ;D.. Synd bara att alla i laget inte kämpade (så som det såg ut från läktarplats.. jag pratar om personen som när hon fick bollen hela klacken skrek SPRIIIING!!! ) annars hade nog kunnat bli jämnt ända in i slutet :D

2009-02-20 @ 18:37:26
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0