Du vet "att sitta barnvakt"

sitta?
nooo...

Barn tål verkligen inte att man är stilla. jag fick sebbe 2år att sitta stilla i typ en kvar sen vart de ida, nu ska vi spela hockey, ida nu ska vi leka med bilarna, ida nu vill jag leka med bilarna istället..men de gör ingenting, kul ju : )
Och minstingen var så trött så han inte visste art han skulle ta vägen. han ville inte ligga ner och man fick absolut inte stå stilla. så man fick gå runt med honom. tills slut fick jag honom att somna, gaaanska stolt faktist höhö : )
Till hockeyn, poppade vi popcorn vilket var vääldigt spännande. haha , när han åt satt han stilla i typ en kvart och sen kombinerade han ätandet med att spela piano.. hahaha , sött vare iaf :)
när han gick. hare gott, ses imon  : )
 
haha .. puss !

Att sälja lottergick helt okej. hansen visade mig sina talanger så potter blev hela 1000 kr till slut. bra var vi !
att de vann var ju också bra ! måste tala om att det är jag som har pressen på mig i herr-laget i jik. jag vet, ni tänker öhh ofta ?! jag säger joooooho ! jag har varit på tre matcker iår. mullsjö, balrog och idag- alla tre är vinster för ji och de enda ;) hur förklarar du det ?! ; )
så nu känner man ju sig nästan tvingad att gå på nästa match också. eller så gör man inte de, för då kanske de bryts :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0