Du vet att spela match och shit

trött !

Någon son såg world trade center igår på fyran? jag lipade halvt ihjäl min måste jag erkänna. både under och efter filmen. Så hemskt att se alla anhöriga och sånt, sjukt ! man får en insikt i att va glad över de man ha och visar de man älskar att man verkligen älskar dom. sådär för kröp jag tättintill min älskling när filmen är var slut, eftersom han redan somnat..

Idag inledes dagen med lite körning igen. Måste säga att de går frammåt. Körde hem älsklingen ( dock behöver han nog inte skriva värsta hitsorian som frida gjorde :P ) och den ner till idrottshuset. ERKÄNN BRA ?! jag är reedigt stolt :)

Därifrån av de av till värnamo för att spela match. förlorade med 5-3. dock var vi bättre på de mesta, utan att göra målen. och de är ju de innebandy går ut på så..men men så kan de när inte haspen är på !

Nu är jag sjuukt trött ingen lust för skola någonstans imon..bad på idrotten med, usch KALLT !
så, därför får deta blir allt för idag!


Kommentarer
Postat av: Hansen

Vi skulle typ ha vunnit för vi var ju klart mkt bättre :D

2009-01-14 @ 23:52:56
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0