Du vet att vakna på fel sida

och att sidan inte
vill vända till rätt..

Klockan ringer alldeles för tidigt nu för tiden. 6.20 ÄR för tidigt och de spelar ingen roll när man går & lägger sig. jag vet ni tänker, meh när man blir vuxen börjar man typ 6-7 du har ju lyx som börjar 8. men tyck de då, jag orkar inte börja åtta, faktist.
speciellt när man börjar med att prata politik på samhällen. de funkar inte ! sverigedemoskraterna, nej jag kan inte direkt säga jag håller med. massinvandring eller välfärd är tydligen detas "motto" . sjukt !

Att nästa lektion är matte gjorde inte heller morgoonen bättre. förutom att Tessi kräks upp roliga kommentarer då&då. haha
Wendel, nä ni flyttade?
jaa?
Gick missan tillbaka till ert gamla hus då ?

hahahaha , ja menar varför? men tack , de gjorde mitt humör lite bättre iallafall ;)

Maten var god också, potatismos & korv, njaa sådär MEN! nu ska jag ge ett tips till alla som tycker att de är sådär med småhård korv och ickesmakande potatismos. - ÖVERDRIV med cironpeppar över potatismoset och lägg de på en knäckemacka ( helst med massa smör på ) så att smöret smälter ! : ) underbart !!

Så, mitt humör var på uppgång, men då, ja då ska man hoppa i ett kallt vatten på rosenlundsbadet ! dock blev de bättre än va jag trodde. spelade vollyboll i vattnet hahaha..vi ska nog hålla oss till omvårdnad allihopa ! 10 tjejer & 1 kille. stackars stackars robban :P

Sen blev de en lååång och välbehövd lång dusch & bastu innan ut i de skitiga vädret ! USCH !
men , då äre ..
nu är jag hemma och har gjort pizza bullar, kände att jag behövde de. kankse borde jag plugga historia , första världhistorian. men jag är inte intresserad och då går de inte in i min hjärna !
har väl håltimma i imon, så får väl plugga lite då. annars har jag ju imon kvar också ..

En träning som väntar, hemskt. jag vill hellre krypa ner i soffan och kolla på björn gustafsson&johan glans på grammis ikväll ! Men, inte de inte.

Bjuder på ett nilecity klipp, bara för att liva upp kvällen, de hjälper mig iaf : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0