Du vet fotöljen..

då var den där.. !

I det nymöblerade rummet står nu den nya fotöljen. Den är egentligen ingen speciellt, men den passa jääfla bra in : D

 
ser dock lagom plastig ut här, men inte i verkligen in , nono !
Det som hör till saken är att ida wendel satte ihop den själv ! trodde aldrig , men de vart ju inte så svårt. eller så vart de bevisat, att ikeas ritningar/beskrivningar är bra- så att alla fattar. till och med JAG : )

Förutom mitt köp idag, eller egentligen mammas, så var vi i gränna och hälsade på mormor&morfar. alltid kul faktist. spela kort maja och åsna , tändsticksask och skratta.  man få ju passa på , liksom : )
 När vi kom hem åkte vi och kollade på bror som spelar hallbybollen ner på id. de vann - som vanligt. så tråååk, handboll är bara kul en enda gång och de är när det är spännande. så nu vet alla de , haha !

Jag tycker faktist att min Annér ska ta och komma hem nu ! och de är hela tvååå dagar kvar till han kommer hem. ni kankse tänker, meeeh det är ju inte alls länge. men jo, när man är reedigt kär, då är tillochmed en dag mycket. KOM HEM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0