Du vet heeeelg :D

så underbart !

Sjukt egentligen att man kan längta så efter helg när man precis hade ledigt varje dag, men så äre. Jag tycker ändå det har varit en bra start. Igår hade vi sovmorgon, idag hade vi sovmorgon ( till tolv men varför man man därhalv tio ? jo ida wendel m.fl hade missat detta, BRA ) men då fick vi en stund i matsalen med plugg historia, vilket behövdes. redovisning nästa vecka och jag fattade noll. nufattar jag mera och det är ju ett stort plus !
Fick också MVG och VG+ på människan socialt & kulturellt, det tycker jag är värt en applåd :D !

Ikväll blir de älskling och att kolla på östra-jik . så har ni inget för er så tycker jag ni ska åka till kfum och kolla, derby är aldrig fel !  : )

Ikväll (2) börjar också let´s dance. Det är ganska tråk eftersom man inte kan något om desa danser mer tå upp och häl ner och allt va de heter. men bara för att de är kändisar så blir de någon intressant eller ?
jag vet inte riktigt vem jag hejar på än, får väl kolla reprisen och se vem som är bäst helt enkelt ! ne som jag vet att jag inte hejar på är iallafall hon med fågelboet tilll frisyr..


Hon säger själv att hon och sin danspartner kommer att bli de sexigaste och bästa dansparekt någonsin. allvarligt, har ni sett honom då ?!  Han som dansade med arja för någon säsong sen. han ser ganska sliskig ut.
så dom vet jag att jag inte ska heja på iallafall..

ojsan nu blev de kankse lite elakt , MEN blogg är väl till för att få fram sina egna åsikter ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0