Diggiloooo


världens bästa diggiloo..

Vid fyra tiden förra lördagen bar det av till hok. Tina och jag taggade diggiloo. Kändes stort att de bara var vi två i bilen haha, känsla! saken va den, att i trodde de skulle det skulle avra värsta kön in, så vi ville komma tidigt. och de gjorde vi. två timmar innan allt startade satt vi beredda längstfram vid stå platerna. Vi hade slagit ut en filt och solen sken, jätte mysigt ! Borta vid den lilla scenen drog mojje igång för de mindre. Pinsamt att man kunde nästan alla låtar, men vem har inte hört tjabba tjena hallå tex ? hahahha , (Y)
Mojje: äre de någon här som pratar skånska och som vill erkänna det ?!
hahahha ...

   

Jag skulle kunna skriva massvis men jag orkar inte. Ni kan väl gissa vem som var med på ca..hmm .. 70 % av alla bilderna ? hahaa, jag vet verkligen inte hur det kunde bli såhär...

    




ber om ursäkt för den dåliga kvalitén, men blev dåligt när de blev mörkt. Den stora bilden, är när han sjunger i belive i can fly. jag lovar, det bästa på hela kvällen. jag må vara ett stort fan av ola, men herrejesus. jag ska vara ärligt och tala om att jag var så töntig, att det nääästan, nästan, kom en tår. jag blev tårögd. jag får gåshud bara nu när jag tänker på det. helt sagolikt ! helt mörkt, stålkastaren mot mannen och så kom de andra in sm typ nån gospel kör eller nått. ja mina vänner, jag finner inga ord.

Mer bilder, ska jag inte trötta ut er med. KOmmer kankse någon gå och då, vem vet ;) Men det var en kväll, som var sjukt mysig och kul.
tack min vän. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv, mysigast på länge :) <3

2009-07-19 @ 22:54:08
Postat av: :O

Ola < Westlife

2009-07-21 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0