Utgång nr 2

jag älskar att dansa.

Vet ni hur bra jag mår när jag få stå på ett dansgolv? bara släppa allt och röra sig till musiken som är oslagbar på centrum faktist. nej de spelar inte ola , men annat bra ! :)
IGår var de förfest här hos mig först innan vi drog in till stan. Vad vi gjorde där förstår ni, efter inledningen på detta inlägg. Vid två, när det stängde, började jag & frida att gå hem. Jag tycker det är svindåligt, att sista bissarna går hem kvart i två, när uteställerna stänger två. Så man kan kalla det att vi missade bussen, eller att vi sket i den. Och jag ska erkänna att de känns i fötterna idag. Först dansa i högklackar, och sen gå hem. haha , även att vi gick barfota nästa hela vägen hem, så känns de idag. usch ja. men så kan de va.

Kom hem halv fyra
och släckte lampan vi fyra. Det sista frida sa va: ida, vi lever fan livet. det stämmer, och jag är så jäkla lycklig för det.
Frida har inee vaknat än och jag har redan städat klart runt om i huset. Sen blire frulle och prat om gårdagen säkert, innan det är dags att tagga om. DIGGILOOOOO :D idag äre dags, behöver jag ens säga vem jag längtar eftet att se ? ;) ojojoj :D

Ne, jag ska nog försöka få liv i frida nu , börjar bli hungrig haha !
ha en bra dag !
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0