Jag ÄLSKAR korpen

så braa !

Att spela i ett lag är de bästa som finns. Och att slippa all press, gör det ännu bättre. Av dessa två anledningar tillsammans, älskar jag korpen. jag älskar att vi spelar för att det är kul , och jag älskar att jag älskar det även om vi förlorar. idag var de förlust med 5-4 men vi var sjukt nära. RMK lligger i toppen av tabellen och vi hade inte en enda avbytare. så sjukt bra. Jag blir tött bara att att tänkapå hur trött jag var, men tack vare att alla peppar varann, går de som en dans. åhh, jag trodde aldrig jag skulle tycka fotboll var kul igen. :D !

Sara, Tilda, Tina, Sofie, Mia, Nico - riktigt bra jobbat idag ! allihopa !



Kommentarer
Postat av: O

Gillar!

2009-06-17 @ 05:53:43
Postat av: Tilda

sååå bra :D <3

2009-06-18 @ 18:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0