Rätt ska vara rätt

så nu blir
det ett till ! :)

Sjuk lame dag faktiskt men det blir väl mer & mer så här nu. två lektioner idag, slutade 11.10. FINT !
fick reda på att jag kommer befinna mig på kirurgvårdsavdelningen första praktiken direkt efter sommarlovet. jag är sååå nöööjd ! kommer verkligen bli perfekt ! :)

Körlektionen fick redigt bra idag. Folket, snart kan en viss ida wendel ha körkort. kändes så idag iallafall och han säger att de går bra så. jag antar att han kan sin grej ;)

Min Missan mår bättre. Visst hon sover mycket, men hon ser piggare ut. En redig fighter! Idag kollade vi på film när jag kom hem. åhh , bästa vän !

 

Kommentarer
Postat av: O

Kämpa Missan

2009-06-08 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0