Du vet armdöd

känns fint, dock.

Har precis kommit hem från ett friskis pass. tänkte att idaaag skulle jag minsann klara alla armhävningarna och axlar och shit. och de gjorde jag . men nu är mina armar totalt döda. kan ju räkna med fetaste träningsvärken imon, men de är värt? hmm, kankse .

Körde även hem börjar känna mig redigt säker. grattis till saarnak som tog körkoret på sin 18-års dag ! du är min förebild, heelt klart. fatta att ta de innan rhodos. hade ju inte varit heeelt fel. haha !
nu ska jag äta, för min mage är hungrig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför börjar du alla dina inlägg men "du vet" hela tiden?? :P har alltid funderat på det..

2009-03-22 @ 15:18:18
Postat av: Ida

hmm, jag vet inte. jag ville börja alla in lägg med samma sak, och så blev de bara de. någon annat förslag kankse ? ;)

2009-03-22 @ 21:18:40
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0