Du vet helgen som var..

fett trevligt.

Förlåt för kass uppdateringen under helgen, har haft örebro besök : ) Kallis kom hit igår förmiddag och åkte hem nu ikväll vid sju. De va redigt kul att äntligen ses efter år av sms&snack på msn ! : )

igår kollade vi såklart på hv. fiint vare ! Erik&tina var även här, och kallis fick reda på nivån vissa saker, haha . inget mer om det ? ;) hv vnn ju också, final nästa, sjukt nice !
sen åkte vi och åt. inte var som helst utan på , alcamo. japp ni läste rätt. saken är den att det troligvis är den renaste i stan just nu ? W-lund visade sig i sin nya lime-gröna jacka..
Frida: eh va är de för jacka ?!
W-lund: meeh förlåt för att jag har ny jacka och att de inte råkar vara svart ?!
hahaa..jag tycker iaf den va tuff :)
efter detta blev de film hemma hos erik. what happens i vegas. bra val, redig kul :) fotboll på det och sen hem vid ett typ.
somnade nog vid tre någon gång, fint ! :)

Dagen idag bestod av en låång sovmorgon och efter det en promenad för att visa ljungarum och allt. sen blev de film och tv innan det var dags att sjutsa till stationen. vilket jag skötte :)

sen blev det typ en timma övningskörning. fickparkering och motorväg, sjuuukt värt ! dock svårt med parkeringen där, lär bli mycket träning där..

nu måste jag hinna en bit med psykiatrin. kommer troligvis inte så långt, men kan göra sitt bästa.
tack alla för en trevlig helg ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0