Du vet kusinfamilj

besök ! :)

Kusin famlijen var på besök i eftermiddag/kväll. med det menar jag att jag hade en långt ifrån lugn söndag. minstisngen börjar nu röra på sig, och storebrosan vill ha all uppmärksamhet han kan få. men det är inte jobbigt , visst lite kankse, men mysigt samtidigt. Kollade för tusende gången på bamse i trollskogen när vi kommit en bit in i filmen:
sebbe : Ida jag har inte sett detta innan.
Jag: inte ? va spännande filmen blir då...
Sebbe: mm..

hahaha , bra minne ? kollade även på barbapappa och alfons. han satt i mitt knä. GULLUNGE !
Övningskörde fram&tillbaka till idrottshuset för att kolla på feken när han spelade. ingen spännande match dock, de vann med 10 bollar typ :P
nu dricker jag te, ska väl snart gå och packa västan tills imon. MÅNDAG IGEN ?! bläää, MEN som mamma säger..
det smäller bara till så äre fredag igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0