Du vet måndag

tungt blev
lätt som en plätt !

Kändes gaaanska tungt påväg till bussen i morse, men räckte att man hade första lektionen överstökad med samällsekonomi så såg man genast ljusare på livet. mattenj är numera inte så tungt som de andra tusen tråklektionerna varit, så helt okej. fick dock ett block fån nationella provet. sjukt tjockt vare, menar de att vi ska kunna allt de ? usch usch..

Idrotten på gymmet gick helt okej. ingen av oss var särkillt taggade så det blev mest prat i dag faktist, om vi ska vara ärliga ? men, vi kan ju ljuga om nu vill.  idag var vi sjukt aktiva, sprang som vanligt 20 min på rullbandet och sen körde igenom hela kroppen med stryrka.. ni tror mig inte va? ne jag är ganska dålig på att ljuga haha.

nu måste jag sätta fart med psykiatrin som ska var inne imon :O sjukans tungt alltså, så bästa att få de gjort !

btw, vissa människor slutar aldrig att förvåna mig. riight hönan ?

Kommentarer
Postat av: M

riight..

2009-03-30 @ 21:53:10
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: M

riight..

2009-04-01 @ 16:34:09
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0