Du vet match

tråkigt.

Ja nu har jag ett svar. det var tråkigt att de var sista hamma matchen. vet inte om de var sista matchen eller inte. det är tråkigt att denna säsongen har gjort så att man inte vill fortsätta och det är tråkigt att dessa roliga matcher kommer alldeles för sällan.
Vivann med 12-1 & jag gjorde två mål. woohoo ! :)

Har precis köpt kolorna av bror nu. shit dom va aas goda. kommer jag verkligen klara detta? hahaha, jag ska göra mitt bästa helt klart !

veckan som kommer finns de saker att se fram emot. de gillar vi ! imon äre min första körlektion på bilskola, sjuuukt nervös! efter ska vi till morfar & fira honom för att han fyller år. på onsdag ska jag & tina på första teorilektionen. spännande. och de känns bra att inte kommer dit själv : )
Storsaken nästa vecka blir..MÄRSTA/STOCKHOLM :D:D:D bror spelar sm-slutspel där uppe så hela famlijen ska dit. bo på hotell och kolla massa handboll. handbolls delen kankse jag inte tyocker är toppen, MEN när de är feken lag äre faktiskt kul, de är duktiga och bror är stjärna :) så det ser jag fram emot till tusen ! : )

Hör att pappa kört igång mixern där uppe. äre scones på g kan man tro ? det är de jag hoppas på. ska undersöka detta : )
Ha en fin kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0