Du vet pirrpirr

liiike it.

ÄLSKAR VÅREN ! sjukt kallt men solen skiner och de börjare bli vår. vet inte vad som händer med mig då. jag kan bara le åt ingenting och bara.. ja vene. något som pirrar. man är förväntans full och nee jag kan itne sätta fingret på de. men ni fattar ? : )

Slutade 1½ timma tidigare idag. fint äre ! kommer sluta supertidigt på torsdagar framöver. myyycket värt. även detta hör till våren. dagarna blir kortare och innehållslösa och..mm :)

ne jag kommer nog int fram till så mycket mer idag.  det är svårt att skriva av sig liksom. men jag hoppas att ni mår lika bra som jag och att ni ser ljust på framtiden. för den känslan , är nog något av de bästa som finns ! : )

Kommentarer
Postat av: M

det är nog inte bara våren som gör att det pirrar i din mage :) tror inte jag minsann ;)

2009-03-26 @ 17:03:12
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0