7 ½ vecka kvar ..

till jullov.

Lika längesen som apun började. Och det känns ju faktist inte jäätte mycket. Så vi ska nog överleva denna höstan också. Men idag har det varit gaalet kallt, eller det ÄR. det isar i hela huvudet óch jag vill helst ta på mig myskläder och lägga mig framför en film eller nått. Men icke, jag måste åka ner till stan för lite ärenden och shit. Men när det är gjort, så ka jag värma mig. Dock tänker jag ta på mig massa kläder när jag åker ner, jag hatar att frysa.

Lovet och helgen
har annars varit kanon. Igår avslutades helgen med att först kolla tjejrnas sm, grattis att ni gick vidare, vi är som vanligt - bäst. Sen åkte jag & adam hem och kollade på veckans repriser. Shit , först var det greys, körslaget, mammas pojkar och sen till sist bonde söker fru. haha stackare som fick glo på allt men mig, men jag erbjöd mig faktist att kanal, så är jag inte så elakt att jag tvingar honom att kolla haha . Han skjutsade mig till jobbet och jag jobbade till 21 då han kom och hämtade mig, som sagt, jag är bortskämd :)  jag tycker om dig plutten <3

Idag, som sagt kallt = frusen Ida. Vi var på studiebesök på högskolan. 5 av 20 pers. Pinsamt, men vi fick extra bullar och info, så det funkade :) barnsjuksköterska kankse vore nått ? äch, jag ändrar mig ju heeela tiden :O men jag är bara 18, jag behöver inte bestämma än :)

Ne, jag har massa disk och grejar att ta hand om innan staden.
Ni får ha en bra eftermiddag och kväll :)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Din pojkvän

Gaaaaalet vilken söt bild! :)

2009-11-02 @ 16:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0