redovisningarnas veckor

det kryllar av dem !

Denna veckan har vi två redovisningar. Nästa vecka två.. de bara pluppar upp och jag gillar det inte ! 
sen jag kom hem från skolan för ca4 timmar sen har jag suttit med svenska nationella. okej jag ljuger lite, injte hela dessa fyra timmar men nästan. Jag blir inte nöjd !! det borde bara vara att snacka på men det blir lättare om man står för det man säger och sådär ? antar att de som lyssnar ändå inte kommer att vara koncentrerade på det jag säger, men man kan ju vara sist och då är ju chansen större.. usch vad jag babblar, fattar ni ens vad jag menar ? hahaha .. 

Skulle jobbar ikväll men tyvärr hade de kollat fel dag så det blev inget med det. Annars hade jag gärna åkt dit om en halvtimma och struntat i detta. En annan redovisning som vi skulle haft idag, blev inte av. Sofie ringde vi och väckte halv nio idag när vi undrade vart hon höll hus. haha men snälla marie lät oss att ha redovisningen senare i veckan. Hade ju varit skönt att ha den gjord, men de är lugnt sofie, vi hatar dig inte ;)

Jag har nu dragit på mig myskläder och tänker nu ta tag i pluggandet igen.
Ha en bra kväll !

PUSS


Kommentarer
Postat av: 'sofie

TACK FÖR ATTNI INTE HATR MIG ! <3 blev lite orolig.. förlåååt!

2009-11-16 @ 17:29:22
Postat av: Röjens

Sofie dom ljuger för dig! Mohahah

2009-11-16 @ 20:16:38
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0