Att gräva djupt bak i hjärnan

lite finns de allt !

Galet vad snabbt man glömmer ! idag pluggade jag,röjens&tessi på lite saker vi hade förra terminen i samhällen. Sjukt va snabbt allt försvinner. men när man väl fattar de igen, de känns fint ! hahaha !!

Sen åkte tessi, så jag och röjens fixade blogg till henne. (iddarojens.blogg.se <--smygreklam !! ) så den tycker jag minsann ni ska hålla koll på, flickan har många kloka ord :)
Det blev en toast&te på det, vilket jag har blivit helt beroende av, galet gott och smidigt- så det ska vara :)
Sen blev det madagaskar, underbara film ! vissa kankse säger, att HA det är ju en baarnfilm, men vet ni ? det struntar jag i, den är riktigt kul :)

Nyss kollade jag på mammas pojkar. hahahahha .. är man 18 år, varför går man med i ett programm för att hitta den rätte ? att dejta en 30åring och säga att det är helt rätt och att de minsann pirrar lite i magen, det är bara lustigt ? egentligen kankse jag inte tycker att åldern spelar så stor roll så länge man är kär, men 12 år?! njaa..

Imon, är de sovmorgon, en lektion och jobb på kvällen innan jag ska träffa Adam. vilket jag längtar till, det är alldeles förlänge sen vi sågs :O känslan av saknad kan vara både hemsk och härlig, jag saknar honom gaalet mycket ! 
Ni får sova så gott ! 
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0