fullt ös

så det ska vara :)

ja man ska ta de lugnt, men sålänge man gör saker man skrattar åt och med människor man trivs med så mår kroppen ändå bra :)

Fredags, jag fick med mig Tessi på ett friskispass, galet kul :)
OCH  var den stora dagen inne. TILDA 18 ÅR ! grattis igen ! firade henne hemma hos henne med tre-rättes och senare drgo vi in till stan. Dansade två timmar i sträck typ och mina fötter dog. Men ååh så värt ! tack röjens&tessi som stod ut med mitt dansande hahaha .. !
Blev som sagt hämtad av Adam och sov hos honom :)

Vaknade bäst. Av massor med kramar och pussar.
- du är verkligen svår att väcka, kramar dig allt men ingen respons inte..
haha söta du <3
Han satte på idol eftersom jag missade det kvällen innan, och under tiden fixade han frulle på sängen :) Verkligen uppskattat :)
Sen vart de match för oss båda. Vi vann med 8-1 och Ida Wendel fick med sig en ass och ett mål hem, inte illa minsann, lite stolt får jag vara :) Alla var jätte duktiga och kämpade på ! härligt .
Kvällen var de fotboll&film tittande hos Erik. Jag var inte den piggaste människan på jorden, men det kankse inte var så kontigt :P

Idag, blev jag väckt halv elva. herregus va händer :O måste vara att jag fortfarande har fyra veckor att sova ikapp mig för haha . Åkte till farmor&farfar och åt middag med kusinerna. Sebbe smider hemliga planer och pratar skit om sin söta bror med mig, haha sötnosar !
Sen innebandy på dalvik med gänget igen . redigt värt ! :)
oj va hon har tränat tänker ni, kan hända, men det spelar ingen roll för efter innebandy smällde vi i oss alcamo mat, haha . men va gör de om hundra år liksom :)

Nu, är de bäst att sova om en stund.
Godnatt, sov så gott !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0