Galet bra

helg en kunde
knappt varit bättre.

Nu är den slut. Men jag vill inte, jag vill spola tillbaka till fredag eftermiddag nör vi gick hem från skolan ! vart är tidsmaskinen ?

Kvällen i shitlake med Röjens, Tessi & Emil var verkligen kanon. Skrattade så jag dog flera gånger. Galet haha !! När klockan var kankse, hmm elva halv tolv ? gick vi ut och gick i den kolsvarta skogen, läskigt ! men, ändå mysigt på nått vis.
Vid ett-tiden tog jag och tessi och åkte hem. släppte av henne och skulle åka och hälsa på lanet hemma hos saarnak och bara säga hej. Det slutade med att Adam hängde med dit och sov och vi somnade halv fem, haha . sjukt värt <3

Efter några timmars sömn
var de dags för innebandy igen. Först damlaget & sen herrlaget. Tyvärr förlust för båda, men jag fick rediga rysningar innan herrmatchen. Hur längesen va de inte när de var ett sånt tryck på en match ? uuunderbart, skulle de var så varje match så skulleman gå på massa fler jik-matcher för egentligen så är det riktigt underhållande, även att de förlorar. Idag var mullsjö bättre, bara att inse ! :)

Ne, nu slocknar mina ögon snart, ni får sova så gott :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0