Hinna med mycket

:)

Inte hunnit att uppdatera för har verkligen gjort nått heela tiden. Igår när vi slutat så gick jag & Tina och fikade. Smällde i min en stor fet "kalla den vad du vill" och en kopp te, sjukt värt ! :)

GRATTIS FRIDA TILL KORTET ! fick äran att åka med igår för att hemta en linjal på peset. gusd va glad jag är att jag inte går där, kände mig ännu mindre än vanligt i den där stora ekande skolan :O Frida skjutsade mig sen till jobbet. Körningen var absolut godkänd ! :)
Jag jobbade med min favoriter igår. Alltid trevligt att träffa pensionärerna igen :)
När jag slutade hämtade Adam mig och hade med sin kina mat som vi åt framför Idol. WOOOHOO , niclas ute och rabih kvar, det gilla's ! I pausen fixade han även en efterrätt till mig. jag blir bortskämd ! men jag gillar det :) du är underbar <3

Vi vaknade runt halv elva och kollade klart på filmen som vi började kolla på igår. 300 , jag vet inte, mina dansfilmer är roligare ;) Gick upp vid ett någon gång och tog en lååång promenad i regnet. Höst är underbart är de inte ? haha , naa, men det va mysigt iallafall , såklart :)

Kvällen har spenderats med Frida. Vi hyrde film, skräckfilm. eftersom vi två är så tuffa och kaxiga så pratade vi på som vanligt och ironiserade nästan allt i hela filmen, när det var ljust. När otäck musik spelades och det blev läskigt, jaa så kröp vi ihop som två barn i soffan ! hahahha .. underbart !
Killarna hade lan hos saarnak så vi tänkte överraska dem med att stå och skämma dem i fönster ( som sagt, vi är väääldigt tuffa, hahhha ) vi stod där kankse i 5-6 minuter innan de upptäckte oss :P ganska kul , eller ne, ganska jätte mycket kul. så där satt vi några timmar och umgick med dem innan jag körde hem Frida.
Nu sitter jag här och ska väl snart gå och nana tror jag, trotsallt match imon.. :)

Hoppas ni haft en bra kväll :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0