Mormor&morfar

mina förebilder

Jag vet inte, men hemma hos mina far&mor- föräldrar känner jag mig alltid så himla lugn och trygg. Det spelar ingen roll hur dåligt humär jag är när jag kommer dit, för allt åker jag med ett leende på läpparna när jag åker därifrån. Det är inte alla som är 18 år och fortfarande har kvar alla 4 gamlingarna. Det finns dem som aldrig ens träffat vissa av dem, eller som inte har någon kontakt alls. Det har jag. Det har jag alltid haft, och det är jag så galet glad för. Och tacksam :)

På lovet, så brukar det alltid bli en sväng till gränna för att hälsa på mormor&morfar. De andra gångerna har det dock varit buss i en timma dit, idag - blev det bil. I min ensamhet. För bror jobbar :O haha , det är ingen som blir sjuk på kålgården denna veckan bara för att jag KAN jobba, tyspikt ! Så, jag fick åka själv. Dunkade dock musik så jag hade inte allt för tråkigt :)

Mormor hade bakat bullar på morgonen, så började med en fika haha ! så rätt ! :) Sen åkte jag & morfar och skule kolla på nån fisk som hoppade, lax ? tyvärr så såg vi ingen, men det var jätte fint där och jag fick köra kaffelatten. jaa morfars bil heter så och den är super söt :)




visst är det fint :) ?

Vi såg även kändisar där nere, alf svensson. hahahha , vem är det tänker ni ? Det är han den där gråhåriga gubben som är för kristendemokraterna (?) och som har grått hår. Idag hade han även en super ful mössa på sig. hahaha .. men så kan de va :)

När vi kom hem hade mormor fixat mat så åt vi igen. Jag diskade och sen var det såklart dags för spel. Det är det alltid, och jag gillat :) En liten fika på det, sen kände jag att det minsann var dags att åka hem. Det är ju bio med Adam ikväll :) this is it, den kankse inte fått de bästa recenssionerna, men jag tror att det är en film man bara ska ha sett. Så så får det bli. :)

Ni får ha en bra kväll :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Hihi, jag bor inte på gånglåten längre;) <3

2009-10-28 @ 22:21:53
URL: http://enmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0