När det går över gränsen

idag är det segt.

Igårkväll var det utgång med tina&frida. Förfest hos frida med hemligtstämplat sysslor, haha . Men vi hade kul , eller, jag hade kul ! haha !
Massor med folk ute vilket inte gjorde de hela sämre. Adam följde med hem hit och sov och klockan hade då blirit tre-halvfyra.

Oansvariga Ida tänker ni säkert nu. Match idag mot trånås som kommer ifrån div2 ! Men, man lever bara en gång- det är så man får tänka. Att matchen sen inte heller gick så bra för min del, det är ju också mitt eget fel. Vi vann med 2-1 och det är ju det viktigaste. :)

gaaalet vad seg jag är nu. Och man är riktigt känslig. Eller vad sägs som att man börjar lipa till idol ?! det känns som att jag passerat gränsen ! haha . Men, måste de ut så måste de ! haha . Sorgligt är det dock att Erika fick åka. Många av er satt säkert och svor över varför inte Rabih fick åka. Men han har charm , det är det jag säger ;) haha !

Snart ska jag åka och hämta tina, så ska vi ta en fika. Och efter ska vi till saarnak . Kommer bli en ganska lugn kväll, vilket är gaaaanska behövligt :)
Ni får ha en bra kväll :) 
PUSS 

Kommentarer
Postat av: Hansen

Men Ida, du var visst duktig idag :)

2009-10-31 @ 18:40:34
URL: http://hahansen.blogg.se/
Postat av: Tina

Härlig haloweenkväll :D <3

2009-10-31 @ 20:45:54
URL: http://enmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0