Stressig dag blev slöar dag

ibland blir de
inte som man tänkt sig.

Idag skulle jag jobbat och spelt match. Allt skulle gått som på en räls, som alltid. Men min kropp pch hjäna klarar inte mer. För några veckor sen skrev jag om att man måste tänka på sig själv och tänka innan man säger ja. Jag är sämst på det. Verkligen. Ta åt mig för mycket och min hjärna får inte vila.
Så sov noll inatt igen, mådde illa och var yr. Det blev blev en sjukanmälning till jobbet och en till tränaren. Inte så kul med tankte på att jag vet hur svårt de är att få in folk på helgen, och att vi var redan få som kunde spela idag. Känns riktigt ruttet. Men jag får skylla mig själv. Så imon efter denna lugna dag ska jag klara att jobba, sen när skolan börjar blir allt som vanligt igen och förhoppningsvis uppskattas det av min kropp och den blir normal igen.

Igårkväll, efter vår träning kollade jag på match med tessi, röjens & emil. tänk, jag gjorde de istället för att åka hem och kolla på idol. bara de liksom haha. Men, det var trotsallt derby och de brukar ju vara kul. Såg inte klart hela, men tydligen så blev det 7-2 till hovslätt.

Favoritadam, kommer hit senare idag. Jag behöver det, han får mig att må bra :)
Glöm inte att kolla på körslaget igår. och jag vet, ola har lustig frisyr men det gör inget ! haha. Heja amy ? bara för att de är från jönköping, annars så kan ni gissa vilka jag håller på ;)

ha de bra och ta hand om er.
PUSS

Kommentarer
Postat av: O

Tänk på dig själv med vännen, det är rätt. Det kostar på att vara som du. Bäst alltså! ;-)

2009-10-04 @ 11:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0