Tillbaka till verkligenheten

alltså skola i 1½ timma..

Jag tycker det är bra med mjukstater. så första dagen gick bra haha ! när vi slutat satt vi dock med projektet i typ 1½ timma. Fick faktist en hel del gjort :) och, man får faktiskt ha kul i skolan också ..

 

helst skulle jag vilja lägga ut en till bild, men eftersom sofie troligtvis plågar mig tills döds då så struntar jag i de haha . men det var en bild som tessi kläckte ur sig kommentaren ; oj du får nog sudda bort lite av sofies hakor..
hahahahahah ...


när vi ätit, gick tessi & jag till a6 för att kolla skor , vilket gick riktigt bra. Vet inte hur länge vi var inne i affären men var säkert lite över en timma haha ! men jag hittade två par skor & tessi ett, så de ska vi köpa imon ! ni vet köp tre betala för två... BRA gäller att passa på när man hittar tre par liksom haha ! är inte jääätte tagg på att kolla skor annars, så det är skönt att ha de gjort haha ! men idag, var de kul :)

Ni får ha en bra dag !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0