underbara tisdag

gaaalet. :)

Att börja de två första lekiotnerna (4 timmar ) med att prata om döden en tisdags morgon kanske inte ger de bästa förutsättningarna för en bra dag. Ganska tungt ämne, och speciellt när man redan är lite sådär halvdöd själv på morgonen. ( ursäkta det lama skämtet haha) men faktist, jag har rätt att dra skämt idag. För det har bara kommit ur oss alla hela dagen, eller i sluet av etiken slog det över totalt. Jag vet inte vad som hände, men helst plötliget sprutade tårarna av skratt och de ville aldrig ta slut under hela dagen. hahaha .. Klockrena kommentarer , och galna händerlser. Om jag skulle skriva ut det här skulle ni inte förstå någonting eftersom det mesta är interna skämt haha, så jag gör inte ens ett försök :)

Jag älskar att jag ler på innebandyplanen igen ! äntligen ! det va en riktigt bra träning idag, och jag kom på mig själv att jag faktist skrattade där också, och det kommer jag inte alls ihåg när jag gjorde sist. och 94:orna , de är faktist ganska söta :P

94a nr 1: om man tog in alla världens människor här inne och la alla på hög, tror ni att alla skulle få plats då? 
--

94a nr 2: kan inte spela center för jag har ont i mitt högerknä!! och sen har jag prov imon och jag kommer få IG ! VET NI VARFÖR MAN FÅR LOCK FÖR ÖRONEN NÄR JAG DYKER?
Jag: aa det är vatten som trycker mot örat, trummhinnen.
94a nr2: JAAA !! :D:D jag lärde mig det IDAG ! :D

haha , lite kul :)
Ni får ha en bra kväll !
PUSS


Kommentarer
Postat av: Hansen

Hahha xD bra försök för att slippa vara center ;D

2009-10-23 @ 16:47:27
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0