Bäst att sova

så man är
utvilad imon..

Massvis att göra. Skolfoto, prova student mössa, träna innebandy...
Jag vet, det är bara ett skolfoto. ett av tolv andra liksom i hela livet. det är sista skolfotot och jag ska inte se ut som en uppstoppad bäver som förra året. Jag får inte det, så det kan inte bli mycket värre :) haha
Jag vet, innebandy träning. jag känner inte för det någongstans . Jag gör de för tessis & palmes skull, det vill säga de ända 91:orna typ.. hmm.. jag har inte ens någon klubba ! okej jag har en, som jag adrig använt. men min älsklingsklubba blev ju studen förra året, inte kul ! :O  men men.. jag har lovat att ge det en chans.

Nu ska jag sova, natti natti :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0