hundra miljoner andra saker

att göra.

Det luktar dålig uppdatering här. Men vet ni vad ? Det struntar vi i :) Det finns så många andra saker att göra än att sitta och skriva blogg. Detta är kankse bara ett stressmomen av alla andra ?
Jag tror helt ärligt talat att jag har varit nära att bokstavligt talat gå in i väggen de senaste dagarna. Chansen finns fortfarade men männikor runt om mig har fått mig att tänka till. Man får inte glömma bort sig själv. jag är på praktiken där jag "jobbar" 100% sen dagarna jag är ledig, så är jag på Kålgården och jobbar. På två ½ vecka, har jag 2 dagar ledigt. Denna tiden är väldigt noga att ta vara på. Också tiden på kvällar och förmiddagar när jag är ledig. Hjärnan måste få vila, och de har min inte ens gjort på nätterna det sista nu.

I tisdags efter träningen på tyckte jag att jag var värd ett bad. Så det va precis va jag gjorde. Sjukt underskattat, helt avslappnad i hela kroppen och sov gott hela natten.
Igår, var jag och adam på relaxen på rosenlund. Sjukt värt, har varit där nån gång innan men innan de byggde om. Varför åker man inte dit oftare, det är sånt man är värd oftare att unna sig tycker jag. Det var super mysigt, tack underbara du <3 !

Nu blir de fullt ös ikväll och imorgon, sen blir det förhoppningsvis en ladys night imon kväll en stund, men blir inte länge eftersom det är jobb tidigt på söndag. Men som sagt , man klarar de bästa om man tar vara på den lediga tiden på rätt sätt. gör saker man tycker om, och som får en att verkligen njuta av livet. Annars, funkar det inte. Kroppen strejkar.

Ni får ha en bra kväll !
ta hand om er :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Adam

Tack själv sötnos :)

2009-09-25 @ 12:27:56
Postat av: nina

är adam en pojkvän ? :)

2009-09-25 @ 21:22:43
Postat av: Ida

Nina: haha, ja det är de :)

2009-09-28 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0