När man varit tillräckligt aktiv på datakunskapen

tjuvlyssnat.se

En tant är och handlar med sitt barnbarn 5 år
Tten: Vill du ha en sådan där? (Tanten pekar på en radiostyrd båt.)
Barnbarnet (ser överlycklig ut): Ja!
Tanten: Det kan jag tänka mig.
Sedan skrattar hon högt och går därifrån med ungen utan leksaken.
--

Tre högljudda tjejer 20år sitter på bussen och pratar. Samtalet kommer in på grekisk mytologi.
Tjej 1. Vilken grekisk gudinna skulle ni vilja vara?
Tjej 2: Afrodite!
Tjej 3: Jag vill vara hon med det röda håret!
Tjej 2. Ariel?

--
Tre killar ~23 kommer ut från Systembolaget med en påse i vardera hand. Killarna tittar på ett gäng fyllon som sitter på bänkar på torget.
Man ~55 (från fyllogänget): DET BÖRJAR MED PÅSEN OCH SLUTAR PÅ BÄNKEN!

--

En kvinna ~45 letar i sin plånbok efter mynt medan hon pratar med hemlös man ~30 utanför ICA.
Kvinnan: Jag har tyvärr inga småslantar idag. Men här är en trisslott. Den kan du få om du vill ha.
Mannen: Gärna, jag brukar ha tur.

haha , jaa det är ju alltid något.
Slutar om en halvtimma, sen blir de KirurgA resten av kvällen. Det känns inte lika agg  som i början av förra veckan, men men. Det blir väl bättre :)
Ni får ha en toppen kväll !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0