som en zooombie

sämsta natt.

Inatt sov jag typ ingenting. Jag vet inte vad det är med min mig. två nätter i rad har jag vaknat kallsvettig på sängkanten med mobilen i handen .. varför? igår va de omöjligt att somna om. jag vaknade sådär efter typ 45 minuter sömn. Så ligger man och räknar timmarna, nu äre 6 timmar kvar till jag ska upp, 5 timmar kvar..4 timmar.. ja ni fattar. sjukt.
Så idag har jag gått som ne zombie på jobbet i tio timmar. Dock var de trevligt att träffa alla gamlingarna igen. :) Var hemma på lunchen och skulle egentligen ut och gå med frida. men min kropp säger nej. så, jag tänkte kolla en film, kommer knappt ihåg att jag såg början av den.  galet !


Helst, skulle jag vilja gå och lägga mig redan. Men jag är ikväll taxi för mina kära föräldrar. Så när de ringer ska jag åka och hämta dom, kommer inte ens hitta dit haha !

Vet ni, jag är nog den människan med mest beslut ångest i hela världen. Igår innan tränigen tänkte jag att nae, detta får bli den sista..MEN, vet ni vad jag ska göra imon ? jag ska spela match. Det är galet. haha, så får väl helt enkelt se vad som händer, har jag bestämt mig innna jul är de väl kankse nått som kan kallas för mirkel, vem vet ? haha .

Ni får ha en fortsatt bra kväll, och godnatt på er :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0